چگونه می توان از چربی شکم و چربی بال خلاص شد؟
نوشته شده توسط : amir

چرا زنان نسبت به مردان شکم و ران بیشتری دارند؟
بدن زنان برای محافظت از جنین در دوران بارداری ، چربی بیشتری را در شکم و لگن ذخیره می کند. چربی های جانبی به صورت زیر جلدی هستند و دقیقاً زیر پوست شما قرار دارند و چربی های سرسختی محسوب می شوند که ذوب شدن آنها بسیار مشکل است. همچنین ، چربی شکمی که تا دور کمر کشیده می شود ، چربی سرسخت و زیر پوستی است که ذوب آن سخت است.

اگر دور کمر بیش از 89 سانتی متر (در زنان) و 102 سانتی متر (در آقایان) وجود داشته باشد ، چربی احشایی اضافی دارید. این نوع چربی خطرناک است و ترکیبات ترشحی و اندامهای داخلی بدن را پوشانده و می تواند منجر به بسیاری از مشکلات مانند بیماری های قلبی شود.

از آنجا که چربی احشایی از نظر متابولیکی فعال تر است ، سریعتر به ورزش پاسخ می دهد. وقتی فرد به کمک ورزش و رژیم غذایی شروع به کاهش وزن می کند ، چربی ویروسی در شکم سریعتر از چربی زیر جلدی ذوب می شود.

برای لاغر شدن در شکم و ران ، هم باید ورزش کنید و هم رژیم بگیرید
برای سوزاندن چربی زیر جلدی باید رژیم غذایی را برای کاهش وزن و تمرینات قدرتی با چربی سوزی ترکیب کرد ، که در اینجا توضیح داده شده است.

مصرف کالری را محدود کنید
از لیست کالری مواد غذایی استفاده کنید
میزان کالری روزانه خود را با استفاده از لیست کالری به مدت یک هفته محاسبه کنید. در این دوره نیازی به پیروی از رژیم غذایی خاصی نیست و قادر خواهید بود رژیم غذایی عادی خود را حفظ کنید. این محاسبه پایه و اساس تغییر رژیم غذایی شماست.

این لیست می تواند به شما بگوید چه مقدار کالری در هر روز مصرف می کنید و کدام غذاها آنقدر سرشار از کالری هستند که می توانید آنها را از رژیم غذایی خود حذف کنید.


مقدار هر وعده غذایی ، میان وعده ، کالری و نوشیدنی یا غذاهای پر کالری که می خورید را رعایت کنید و در این نزدیکی ستاره کنید. این لیست می تواند آغاز برنامه کاهش وزن شما باشد.
بعد از شروع رژیم غذایی لیستی از کالری نگه دارید. مطالعات نشان داده اند افرادی که دائماً میزان کالری مصرفی خود را بررسی می کنند ، در رژیم های کاهش وزن طولانی مدت موفق تر هستند.
میزان کالری روزانه خود را به 500 کالری محدود کنید.
با کاهش مقدار غذایی که می خورید ، می توانید به بدن خود سیگنال دهید تا از چربی های ذخیره شده (معده و بال) استفاده کند.

برای کاهش وزن و کاهش چربی ذخیره شده در بدن ، به خصوص شکم و ران ، باید کالری دریافتی بدن را کاهش دهید. با گذشت زمان ، این کاهش کالری منجر به کاهش وزن می شود.
به طور کلی ، مصرف فقط 500 کالری در روز باعث می شود فرد در هر هفته پوند وزن خود را از دست بدهد. متخصصان تغذیه معتقدند که این یک روش مطمئن و مطمئن برای کاهش وزن است.
لیست غذاهای کالری به شما کمک می کند دریابید که کدام غذاها کالری بیشتری دارند و با حذف آنها از رژیم غذایی می توانید روزانه 500 کالری دریافت کنید.





:: برچسب‌ها: خواص توت فرنگی برای لاغری ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: